Zapusenost nosa i progenija

Koliko su u korelaciji?

Da li je moguce da ja ne mogu da disem na nos zbog ovakvog polozaja vilice?

Lezim i razmisljam, ovo resenje (vilicni implanti) je mozda estetski i invazivno najoptimalnije..ali sta se stvarno desava sa mojim disanjem na nos.

Nakon sto sam videla maksilof.hirurga, otisla sam kod ORL specijaliste i sokirala se kada mi je i ovaj doktor, na kraju prepisao samo sprej za nos. 😦

Ja pokusavam trajno da izlecim ovaj problem a oni mi konstantno prepisuju kapi za nos i pripisuju stvar nekoj toliko famoznoj alergiji. Kapi mi mogu pomoci trenutno, mada cak ni to nije neko olaksanje, jer prekratko traje taj efekat.

Ja jesam alergicna na grinje, ali ko nije?

Izvestaj sa 3D skenera kaze da imam devijaciju nosa, a zatim oba dr, i maksilo i ORL na osnovu snimaka, tvrde da je moj nos savrseno pravilan i da nema devijacije.

Ok,,Super, ali ja od kad znam za sebe ne disem na nos?!! Nocu pogotovo-beton! To je previse godina i prosto ne mogu da pripisem to samo nekoj alergiji.

Stalno imam osecaj da mi nesto precutkuju..Neka mi neko kaze, ej, nikad neces moci da dises na nos i pomiri se s tim, ali samo neka mi navede razlog, bilo bi mi lakse.

Citala sam na nekom stranom sajtu da je moguce da opstrukcije u disanju budu posledica nepravilnog polozaja vilice, moram taj izvor da potrazim ponovo.

Uglavnom, razmisljam…jer noc je, opet sam se probudila, suvih usta, betoniranog nosa,

sa kilom nekih naslaga u ustima..i muka mi je. Ako je ovo moguce resiti, mozda pristup mora biti drugaciji..

11 mišljenja na „Zapusenost nosa i progenija

  1. ja sam prije 2 god radila istu operaciju, sa jako puno komplikacija…između ostalog nakon operacije također nisam mogla disati na nos, na kraju se ispostavilo da su mi polomili obadva sinusa u toku op gornje čeljusti..ne želim strašiti ali možda bi bilo dobro da napraviš ct glave. stojim na usluzi za bilo kakva pitanja

      • operaciju sam radila u Rijeci, gdje su mi napravili dosta propusta..popravak toga svega sam radila u Beogradu na VMA, gdje su me spasili. Danas estetski sve ok, jako sam zadovoljna izgledom, međutim neke će posljedice ostati,,npr nemam osjet desnih, donje usne i brade. Kada si ti operirana?

      • A kako, radili su ti ponovo operaciju u Bg i tada su nesto popravili pa ti se vratio osecaj? Hvala bogu da je ispalo dobro na kraju i da si jos i izgledom zadovoljna 🙂 mogu misliti kroz sta si prosla. A osecaj ce ti se mozda ipak vratiti, ipak si 2x operisana koliko razumem, treba puno vise vremena, osim ako ti oni nisu rekli drugacije?
        Ja sam operisana pre 20 dana..i trenutno imam vec jednu komplikaciju, a to je neki limfni edem (pojacan otok, usna pada na dole, misici ne mogu da je podignu jer ne rade). Dani mi sporo prolaze i imam osecaj da ovo nikada nece proci. Inace, operacija mi je trajala nenormalnih 13 sati?! Moji su mislili da je gotovo…

  2. U Rijeci sam imala 4 operacije pošto se u startu iskompliciralo, dobila sam još i neku bakteriju, uglavnom polomili su mi donju vilicu u toku op i izbacili komad kosti jer su ju valjda smrskali. U Bg su mi tu kost ispravljali i nadograđivali, koliko se dalo. Što se osjećaja tiče mislim da se neće vratiti. Moja je prva operacija trajala 5 sati i za to sam čula da je previše, navodno to sve skupa traje 3-4 sata. Da li si ih pitala zbog čega ti je tako dugo trajala? A što se tiče sporih dana, da te malo utješim, meni su nakon svega na kraju ipak prošli, i zaboraviš brzo na te ružne dane…

    • 4 operacije samo u Rijeci i onda jos u Bg????
      sacuvaj boze, da li su oni humani, pa to je za sud!
      ja cu isto videti sta cu sa ovim mojim slucajem ..da operacija traje 13h je jezivo a objasnjenje koje sam dobila je da je on spor hirurg i da je ovo delikatna operacija.
      jel mozes molim te da mi napises simpotome koje si imala, kako si znala da se nesto iskomplikovalo?

  3. prvih 24 sata sam nakon op krv mi se slijevala iz sinusa u grlo, što me gušilo. prvih mjesec dana nos mi je bio začepljen, u početku su mi iz nosa izlazili ogromni ugrušci krvi, ali ja tada nisam ništa ni sumnjala. u međuvremenu sam osjetila pulsiranje u gornjoj vilici i povišenu temperaturu,oko37,2, i gnoj iz usta..i tu je počelo..2.operacije jer su na ortopanu vidjeli da su mi u tkivo zašili nekoliko ortodontskih bravica…pa 10-ak dana nakon opet gnojenje..pa opet op. skidanje pločica, s izgovorom da sam sigurno alergična na njih…pa nakon toga opet temp i gnojenje..onda su mi rekli da sam dobila 2 fekalne bakterije..koje su mi najvjerojatnije unijeli u toku prve op…i tu već prolazi 3.mjesec nakon op..tada sam ottišla privatno na ct i imala sam šta za vidjeti..radiolog koji mi je radio taj ct je rekao da ovako nešto nikad nije vidio, i da mi ja takva upala na donjoj čeljusti koja je uništila 2 cm kosti, također upala i na gornjoj vilici..taj isti dan sam otišla u Bg..a tamo su mi detaljno očitavali ct i zgražali se..ugl tamo su mi i rekli da su mi polomili i oba sinusa, od tu i one tegobe sa početka ove priče..što se tiče suda, na tome radim ovih dana, pošto u pon imam zadnji zahvat u Bg, vade mi neke šarafe koji sujoš ostali…što se tiče tvog slučaja i objašnjenja koje su ti dali, ne sviđa mi se ni najmanje..kirurg spor??? da li mi možeš reći gdje si to radila i ko te operirao? kako se osjećaš danas i koje smetnje imaš?

    • Uh bre. Jezivo!
      Dobro je sto ides na sud s tim, treba da napuste profesiju ti koji su ti to uradili.
      A ja trenutno imam simptome poput limfnog edema, kao da su mi ostetili limfu i sad mi se nakuplja tecnost
      u vilici,..ali taj otok nije uobicajen, nego je tezak, tvrd, krut i ponekad topao. Takodje, misic mi se nije vratio u funkciju pa ne mogu da podizem donju usnu, nego mi pada, a leva strana vise nego desna strana usne.
      Ja sam se strasno uplasila da je to bas limfni edem, posto na netu nalazim da je to neizlecivo, ali evo juce
      sam bila na kontroli i kaze mi da prestanem da guglam i da ce ovo proci, da to nije takav edem, ali mi nije dao
      objasnjenje (kriva sam, izgubila sam se, nisam insistirala).
      Takodje mi je rekao da ce mi mozda za 6 meseci vaditi plocice, pa sam se uplasila i zbog toga, jer sam se jadna radovala da cu za 6 meseci konacno biti oporavljena i jesti normalnu hranu, a sad ako opet tad budem morala na
      op. ceka me nova drama jel da? Kakva je op.vadjenja plocica?
      Ne znam, sludjena sam..ocajnicki zelim da verujem svom hirurgu…ali sam i jako uplasena u isto vreme i ne mogu
      da procenim koliko je to objektivno ili ne.

Postavi komentar