19. dan post op

Nastavljam da pisem jer vidim u SiteStats da ljudi citaju..nisam sigurna zasto nema komentara, ali ok, cita se.

Da mogu da vratim vreme, nikada ne bih ovo uradila ponovo.

Ako se neko plasi bola, toga nema, nemojte brinuti. Vilica vam je potpuno obamrla i ne osecate nista.

Ako vam se svidja vas anfas, a imate problem sa profilom, ako nije bas previse izrazen, nemojte da radite ovu glupost.

Promenice vam se anfas, bice vam tesko da prihvatite sebe sa novim likom, imacete osecaj da to niste vi, i to sto sada imate lep profil vam nece biti neka uteha.

Ako vam se ne svidja ni anfas ni profil, onda ste bolji kandidat.

Ja sada pricam o cisto psiholosko-emotivnom aspektu.

Ovo je zaista ekstremna operacija i bez obzira koliko dobro ispala, bice veliki sok za organizam, u svakom smislu, pa i emotivno.

Ja sam bila nezadovoljna zbog gluposti, sada znam, ali sad je kasno.

Moj profil je bio cudan, ali definitivno nisam bila neko ko lose izgleda.

Ipak, ja sam htela vise od zivota, blize perfekciji. Eto mi sad…

Oporavak od ove op. je uzasno dug i uzasno naporan.

Ne znaci da ce svakom ovako biti. Onaj ko ima problem sa poravnanjem zuba,

losim zagrizajem, previse isturenom ili uvucenom vilicom, nerazvijenom gornjom vilicom, ili izrazenom asimetrijom, moze imati koristi do ove operacije i verovatno ce se sebi vise svidjati nakon.

Gloomy day today.

***********************************************

Edit/Add:

Ok….gledam stare slike, pokusavam da nadjem sto vise onih prirodnih, gde ne poziram.

Mozda ovo ipak nije bila tako losa ideja 😀

Mozda sam poludela? Zasto menjam misljenje svakih…um..15 sekundi??!

Mozda je stvarno prerano da  zakljucujem na 19.dan…jos uvek sam malo otecena, a to sto nemam osecaj definitivno ne pomaze.

Ne mogu da jedem, ne mogu da se osmehnem, misici lica su bili pomerani tokom operacije i sada im treba vremena da se vrate u prirodan polozaj

i povrate normalnu funkciju.  Nemaju snage da podignu donju usnu..

Koliko su mi dosadili sokovi i kasice ne mogu da vam opisem..i koliko zelim da ponovo mogu da zvacem, nesto kao burek ili pizzu 😛 mmmmmmmmm

 

 

Postavi komentar