Komplikacije posle operacije vilice…

..Mislim da na sve jako utice i vase okruzenje.

Ako imate ljude koji razumeju vase potrebe i ne prave zajedljive komentare, lakse ce vam ici.

Ukoliko nemate podrsku od nekog od osnovnih clanova porodice (npr.moja mama je ljuta na mene zbog moje odluke), onda ce vam to usporavati oporavak i trosicete energiju na objasnjavanje zasto ste to morali da uradite „kad ste bili bas lepi i pre“, a vasoj mami cete naravno uvek biti lepi.

Ja pokusavam da joj objasnim da je ona trebala davnih dana da me odvede kod ortodonta, da sam na vreme nosila protezu, mozda do ovoga ne bi doslo, ili bi bilo jos pravilnije u svakom slucaju. Ona kaze, nikad nije primetila da nesto nije u redu sa mnom :/ mama ko mama?!

Uglavnom, jako je bitna ta podrska i da vas podsete i da sami sebe podsecate da ste znali kroz sta cete proci i sta vas ceka, ali ste znali da je to ispravna odluka za vas.

Doduse, tu je i faktor na koji ne mozete uticati, a to je  sam operativni tok i moguce komplikacije. To je rizik u koji se svesno upustamo, i koji je jako bitno da osvetlimo sto je moguce vise, pre donosenja odluke.

Ja sam mislila da nema sanse da mi se nesto iskomplikuje, bas sam na sve mislila, detaljno citala po netu o svim opcijama, nasla renomiranog hirurga koji mi se dopao..

pa ipak..ja sada imam limfni edem. To je zato sto su mi sjebali limfne sudove i sada limfa mora da indukuje nove, sto ce nadam se desiti, ali je potrebno vreme.

To je sada na prirodi da resi..da se nekako magicno samozacelim.

Nije nemoguce, i vrlo je verovatno..pa ipak, stanje je stresno i nezeljeno.

Postavi komentar